Onze vaardigheidsmodules

BOS biedt een scala aan opleidingen, variërend van vaardigheidstrainingen tot leiderschapsprogramma’s. Op deze pagina tref je trainingen aan om vaardigheden op diverse aandachtsgebieden (verder) te ontwikkelen.

Overtuigend presenteren

In het BOS programma Overtuigend Presenteren leren deelnemers met praktische tips hoe zij hun verhaal kunnen maken én overbrengen.

Klantgericht Schrijven

In deze workshop ontwikkelen deelnemers de vaardigheden om effectiever en klantgerichter te schrijven: met meer resultaat én plezier, in minder tijd.

Finance for non-financials

De BOS training Finance for Non-Financials maakt sales en accountmanagers tot betere gesprekspartners die rapportages en cijfers weten te interpreteren en op basis daarvan doordacht advies geven.

Effectief werken | Time management

Werken zonder stress en tijd overhouden. Wie wil dat nou niet? Leer beter plannen, organiseren en structureren met de training ‘Effectief werken’ van BOS.

Coach de Klant

In een verkooporganisatie spelen regiomanagers en andere teamleiders een belangrijke rol. Zij kunnen de verkopers en accountmanagers in hun verkoopteam commercieel motiveren. Om meer uit zichzelf en uit de verkoopkansen in de markt te halen.

Klantgerichte communicatie

Klantgerichte communicatie is gericht op het aanleren van klantgericht gedrag bij commerciële medewerkers die persoonlijke en/of telefonische verkoopgesprekken met klanten voeren.

Personal Performance

In het Personal Performance programma worden de ambities en strategische doelen van de organisatie vertaald naar een groei-mindset en effectieve gedragspatronen die van verkopers persoonlijke ondernemers maakt!

Storytelling

In het programma Storytelling leer je het verhaal van jouw merk/organisatie en het product tot leven te brengen.